صور سكس نيك جماعي。 قصص سكس ساخنة جدا محارم جماعي xnxx

تحميل قصص سكس ابي ينيكني بكل قوة في كسي الضيق

صور سكس نيك جماعي

اسف — — — — — — - — - قالت علي ايه انك جبتهم قبلي ولا انك حسستني اني ارجل منك قلت. اقولها ااااه تقولي وزبه كان عامل ازاي احححح اوصفلي زبه يا سمسم ااااااه اقولها كان كبير تتأوه ااااااه وتقول وكان جامد وفيه عروق ااااوووف ااااه اقولها ايوا لقيتها بتصرخ ااااه اااح اااي اي اااااه هجيبهم ع زبه اااااه ااااه اااااي ااااح كل ده وهي بتصرخ من الشهوه انا كمان كنت جبتهم تلات مرات وهي قالت انها اتمتعت اووووي المره دي بالذات بعد ما هدينا خالص لقيتها بتقولي هو الموضوع بتاع بير السلم ده حقيقي ولا تخيلات لقيت نفسي بقولها تخلات عادي — — — — قالت يعني بتتخيل راجل بيجيب شهوته ع وشك قلتلها بصي عشان اكون صريح ده حصل بالفعل بس انا اتفاجئت بيه ومخدتش بالي منه الا لما لقيته بيجيب شهوته لقيتها بكل مياصه بتقول يعني شاف بزازي وانت بترضع فيهم حسيت زبي. و انتصب زب ابي كالحديدة في فمي و انا لم اتوقف عن لعقه و لحسه و مصه مص شديد الحرارة و سمعت انين متقطع مؤثر جدا اه اه اه اه اه بنتيييييييي مصي اه اه اه اه مصي زب ابوك اه اه اه اه اه و انا ارضع و امص و اعطيه احلى لذة و ابي اعطاني زبه الجميل امصه و لكن لم يتحمل اكثر من حوالي دقيقتين حتى كان المني يطير من الزب نحو فمي و انا اخرج له لساني و كنت الحس مني ابي لحس ساخن جدا و اخرج لساني حتى اتلقى المني في فمي و ابي يدفع بحرارة كبيرة حليبه الحار و يشهق و يذوب مع كل قطرة تخرج من الزب من ذلك المني الحار الساخن جدا مع حلاوة جنسية كان ابي افتقدها لمدة طويلة و انا كنت منتشية جدا لاني اطفات محنة ابي و محنة زبه اللذيذ. انا فتاة احب ابي كثيرا الى درجة اني سخنته و ابي اعطاني زبه لارضع و من قبل كانت الامور عادية جدا و لكن لما مرضت امي و مكثت في المستشفى لمدة اربعة شهور لاحظت تصرفات غريبة جدا من ابي و اولها هو انه اصبح كثيرا ما غلق غرفته على نفسه و اجده سهران الى وقت متاخر من الليل. وجاب حليييب زبه الجامد ده علي وشك لقيت نفسي بلعب في زبي وقلت ايواا يا قلبي هاجت اكتر وقالت لو اعرف انه واقف اااااااه اممممم ااااه قلت. روح ي سامي وسابتني وطلعت فوق لقيت نفسي قاعد علي الارض وحاسس بنقص من جوايا وبكلم نفسي هو ايه ال حصل هي عملت كدا ليه وكنت هعيط بس اتفاجئت بواحد واقف ف وشي وماسك زبه ال تقريبا قد زبي اربع مرات وبيقولي هي عملت كدا عشان كانت فاكراك دكر ولقيته راح منزل شهوته ع وشي وشدني من شعري وقال انه واقف من ساعتها وشاف كل حاجه وطبعا هو كان منور كشاف موبايله ف وشي يعني هو شافني وانا مشفتوش وسابني وطلع فوق وبعدها انا مسحت وشي وروحت وكل ال حصل انا مش مستوعبه اصلا واكتر ال بيدور ف دماغي مين ده وازاي انا سكت ع كدا ده شهوته ع وشي زي ما اكون انا بنت وهو الدكر بتاعي طيب ياتري هو عارفني طب يعرف مني ولا لا وليلتها معرفتش انام ورنيت كتير ع مني لحد ما ردت عليا اول كلمه ٢قلتها. خلاص بقي حقك عليا مكنتش اقصد وبعدين انتي لمستك تدوخ برضه مش زي اي حد قالت. خلاص عادي واتكلمنا ونكتها فون ولقيت نفسي وانا في قمة شهوتي بقولها ع اى حصل في بير السلم من الواد ال جابهم ع وشي ولقيت شهوتي زادت وهي كمان ااااااهااااتها عليت وفضلت تسأل عن التفاصيل وتقول ولبنه كان كتير. ممحون بابا و قام و صفعني وقال من اخبرك يا شرموطة و اان انفجرت بالبكاء و قلت له راقبتك بابا و عرفت انك تريد ان تنيك و انا فكرت في امتاعك بابا لكن انا اسفة ان اغضبتك ثم حاولت الذهاب و هو امسكني و قال حبيبتي انتي بنتي و مستحيل المسك و قلت انا بابا لكن اريد ان امتعك و لحظتها ابي اعطاني زبه و قال حسنا اذن مصي زبي فقط لن انيك كسك او طيزك و لما انزلت عيوني لقيت اجمل زب ينتظرني كبير و طويل و جميل كانه سمكة قرش و شديد الحمرة في الراس و حين ابي اعطاني زبه كي ارضعه كنت انا سعيدة جدا رغم الاضطراب الذي كنت فيه من منظر الزب الذي سارضعه اول مرة و صاحب الزب لم يكن الا ابي و لكن ادخلت الزب في فمي و بدات ارضع و الحس و امسك له الخصيتين الكبيرتين و العب بهما و ارضع و امص و محنة ابي كانت واضحة و ظاهرة. و لم اقدر على اكمالها و هو يلح علي ان اكمل ثم قلت له اعرف انك. و لم اترك زب ابي الا بعدما ارتخى واصبح امامي مثل المنشفة حيث انكمش في يدي و المني يقطر منه و نظرت اليه لارى عبارات السعادة و النشوة تفوح منه و ابي اعطاني زبه ارضع و متعته متعة جنسية كبيرة و جميلة جدا بلحس و رضع لن ينساه ابدا و من حسن حظه انه عاد الى امي و يمارس معها الجنس مثل السابق — — - — —. كنت هخليك تلحس كسي وتجيبلي شهوتي ااااااه يا سااااامي قلت دا كدا ممكن كان ينيكك احح قالت ااااه اوووف ممكن ايه قول تاني ااااه قولها تاني يا ساامي قلت ممكن يفتح كسك ويحبلك لقيتها بتصرخ وتشخر وتقول ااااااه اااااي اااااه يا سامي الراجل هيحبلني ٣ ااااااه اااااه اااااااه عايزه اجيبهم يا سامي هاتيهم يا قلب سامي هاجيبهم ع وشك …ولقيت نفسي جبتهم وجسمي بيرتعش من الشهوه وهي كمان جابتهم وقفلنا ونمنا واحنا مبسوطين. و كنت اجد احيانا التلفاز على قنوات خليعة حين افتحه و اكثر من ذلك احيانا اجد ابي في الحمام و حين يخرج كنت ارى الصابون في دورة المياه حتى صرت اشك في امره و ارقبه و فعلا وجدته يشاهد افلام الاباحة و اشفقت لحاله لان ابي انسان عاقل و مستحيل يخون امي مع امراة اخرى و قد كان يتصرف بتلك الطريقة من جنون الشهوة و فقدانه للكس الذي كان يطفئ له جمرات شهوته و انا قررت ان اطفئ له الحرارة الجنسية حتى يحافظ على رزانته و هدوءه — — — — — — — و في تلك الليلة استجمعت كل جراتي و وقاحتي و دخلت على غرفة ابي و قلت له ابي اعرف انك ………. اسمي سامي واللقب بتاعي جوز الست عندي ٢٧سنه وطبعا مني مراتي اقصد الست مني ٢٥ سنه بس فرسه بكل المعاني يعني بشره بيضه زي اللبن وبزاز جامده وتجنن وطيز مش كبيره اوي بس مرسومه وشكلها حلو طبعا دا غير رسمه عنيها ونظرتها ال توقف اجدع زب وبأختصار شديد اتقدمت لـ مني برغم سيرتها ال ع كل لسان بس خطبتها واثناء فتره الخطوبه عشت اجمل ليالي الجنس والتقفيش والتفريش معاها لدرجة ان في يوم قالتلي انها هتنزل من البيت بليل واهلها نايمين تقابلني في بير السلم وهنـا نبدأ حكايتي وازاي بقيت خول لا وعرص كمان طبعا هم كانو في عماره وفيها سكان كتير ولكن كان الجو ظلام والوقت متأخر والناس نايمه بحكم المطره ال في المكان واتصلت بيها وفعلا نزلت وفي ركن من اركان بير السلم وحضنتها وهاتك يابوس وطبعا احنا كنا متعودين ع ان الجنس مجرد تقفيش من فوق الهدوم بس اتفتجئت لما لقيتها بتطلع زبي ال أول ما مسكته باديها راح ناطر اللبن ونام لقيتها راحت ضرباني قلم ومسحت لبني في وشي وقالتي. وقف وقلت اه قالت كان بيتفرج عليا ويلعب في زبه هجت اوي وقلت اااااه لقيت صوتها هايج اوي وقالت.。 。 。 。 。 。 。

次の

تحميل قصص سكس ابي ينيكني بكل قوة في كسي الضيق

صور سكس نيك جماعي

。 。 。 。 。 。 。

次の

تحميل قصص سكس ابي ينيكني بكل قوة في كسي الضيق

صور سكس نيك جماعي

。 。 。 。 。 。 。

次の

قصص سكس ساخنة جدا محارم جماعي xnxx

صور سكس نيك جماعي

。 。 。 。 。 。 。

次の

تحميل قصص سكس ابي ينيكني بكل قوة في كسي الضيق

صور سكس نيك جماعي

。 。 。 。 。 。 。

次の

قصص سكس ساخنة جدا محارم جماعي xnxx

صور سكس نيك جماعي

。 。 。 。 。 。

次の

صور صور جنسية متحركة ومثيرة.بقلك وضعيات جنسية متحركة ومثيرة .تعال شوف وأحكم.للعرسان ا

صور سكس نيك جماعي

。 。 。 。 。 。 。

次の