نيك وعض。 بنت مستعبده ضرب ونيك قوي ولذه النيك الاستعبادي

قصص سكس محارم امهات

نيك وعض

وخرج قبلها ولبس وفضل اعد ع الكرسي في الصالة وخرجت وكانها عروسة وشعرها مفرود ومليان مية والبرلس بتاعها مش زي كل مرة حشم بل بالعكس الحلمة باينة منة وهي خارجة من الحمام واعد يبوصلها وهي ماشية ادامة وكان اللحمة اللى هايموت عليها شبع خلاص. سكت على رد فعلها واعدت تنهرة وتشتمة وكانها بتقولو على لسانة تعالي عاوزااااااااك شوية وبعد الشتيمة والضرب. وبعدين ياقمر انتى انا هحتاج بنت ليه فى حياتى وانا معايا الجمال ده كله هى اتاثرت بالكلميتن وبدات تبتسم:ايوة اضحك عليا بكلمتين انا قربت منها اكتر وبقيت لازق فيها وحطيت ايدى على كتفها :اضحك عليكى ايه بس انت مش شايفة نفسك. حاضر رجع من القهوة لقاها عرووووسة. الليلة يامعلم…وسعتلها مكان ودخلت جنبى تحت البطانية وانا خايف اقرب عليها تحس بزبى خصوصا انا هيجان من الحلم وهاج اكتر لما شاف منظرها بقميص النوم ده وهاج اكتر واكتر لما نزلت معايا تحت البطانية وانا عارف ان مفيش حد فى البيت غيرنا. يعنى مفيش مجهود يخليه يدق بسرعة هبة: صدقنى حاسة ان فى حاجة مش طبيبعية حتى شوف بنفسك ولقيتها بتاخد ايدى وتحطها على قلبها…طبعا انا قلبى وقف وزبى كمان اول ما لقيت بزتها فى ايدى ومعرفتش اعمل ايه. انا دخلت وراها وقعدت جمبها ع السرير وحطيت ايدى على كتفها انا: مالك يابنتى فى ايه؟! مرحتش الجامعة والا اية ورسالة تانية بتقولو لما تفتح ابقى كلمني رن عليها من اول رنة فتحت الو ماما الو. قالها نعم ووطت صوتها عشان مايسمعش ويجي المطبخ ووقف ورااااااهاونفس المكان اللى زبة متعود علية قالتلو اد اية سكر قالها اللى يعجبك قالتلو اللى يعجبني انا قالها قالتلو اللى يعجبني انا غالي عليك قالها مايغلاش عليكي وبدأ الكلاااام ياخد طريق تاااااني وساب طيزها وخرج وخرجت وراة ولحظة صمت وكانها دقيقة حداد على العادات والتقاليد دقيقة حداد على القيم دقيقة حداد على اللى فاااااات قالتلووووو اية اللي انتو عملتوا داا. يعنى زى البنت اللى واثقة فى نفسها بس من غير ماتكون مسترجلة…وكمان حجمها جاجة تهبل. وانا نزلت بايدى على كتافها:حتى كتافك والمسافة بينهم ماقسمين بمسطرة فنان. تحضنه بايدك زى العصفور الصغير وتكون خايف عليه من ضغطة زيادة تأذيه وفجاة سمعت صوت حد جاى علينا الاوضة فشلت ايدى بسرعة وقعدت اطمنها نا مفيش حاجة وماما دخلت علينا تقولنا العشا جاهز عدى الموقف بس بالنسبالى كانت حكاية جديدة بدات واى حكاية بعد الموقف ده بقيت ابص لاختى نظرة مختلفة تماما عن الاول وبقيت استغل اى فرصة علشان اشوف بزازها لما تميل قدامى او ابص على طيزها لما تلبس الاسترتش بتاعها اللى بقيت احبه اكتر من نفسى… وطبعا الامر ميخلاش من قفشة هنا ولا حضن هناك واحنا بنلعب مع بعض بس كل ده مكانش مكفينى…مكانش فى دماغى انى انيكها بس كل اللى كنت عايزه انى اشوف جسمها كله وامتع نظرى بيه ففكرت انى اعمل اى حاجة علشان اشوفها وهى بتستحمى… وبما ان بيتنا دورين والحمام فى الدور الارضى فالموضوع كان سهل…دخلت المنور وعملت فتحة صغيرة فى شباك الحمام تكشف الحمام كله وطبعا المنور كان ضلمة يعنى اللى هيقف فيه محدش هيشوفه والحمد لله مطالش انتظارى ودخلت حبيبة زبى تستحمى وكانت احلى لحظة فى حياتى…جريت على المنور ووقفت اتفرج على حورية من حوريات الجنة بكل معنى الكلمة…شفت احلى جسم ابيض صافى وشعرها المبلول نازل على كتافها زى الاميرة وبزازها المدورة الشهية واقفين زى المدفعين وحلماتها البنية الفاتحة اللى تحلم تقضى عمرك كله ترضع وتعض فيهم ومش هتزهق من جمالهم وتحت كل ده الوسط المرسوم زى ما الكتاب بيقول…من غير كرش ولا ترهلات حاجة كدة مصبوبة تريح راسك عليها ولا احلى مخدة. صور سكس جوهرة في هذا الجزء صور بجودة عالية جنسية للفنانة الجميلة كلها من داخل الفيلم المثير طيزها كسها بزازها بشكل مثير , النهود ظهرت عارية تماماً لكن حبيبها حاول تصوير كسها و طيزها بشكل واضح لكن تقريبا هذا كل ما استطاع تصويره. قالها ابن الوز عوام تحبي اتشاقي من ورا عشان اوريكي الدلع وراح رافعها من ورا وايدة ع بزازها وهي يتقولو لأ لأ لأ قالها طيزك مجنناني بنت المتناااكة دي قالتو انت وسخ انا طيزي متناكة يابو زب خول ياخوول قالها بجنن من ابحتك دي انا قلت انك ما بتشتميش هههه طلعتل ابيحة قالتلو ابحة مع حبيبي بس وجوزي الصغير قالها بحبك بحبك بحبك واعد يبوس فيها ويحط ايدة في كسها من تحت نامت ع السرير سنها مايستحملش تقف على رجليها وهو يفرش فيها نامت وفتحت رجليها ونزلت الكلوت واعدت يبوس في بزازها وكل ما يحط بتاعة في بوقها تقولو لأ لأ لو قرب على بقى لقطعو ههههه بقولك لأ ما تجننيش هههههه طيب خلاص احط بقى في كسك حط تعرف كسي دا الى نزلت منة ههه وقلبت بعكننة النيكة قالها نزلت من هنا طب وانا هحط زبي هنا قالتلو حط واعد يبوس في كسها وعض فية بالراحة وهي بتتلوي ع السرير وعاملاة تدعك في شعرة وتشد فية قالها اة شعري وهي بتصرخ كسي يابن اللبوة بس بس بس واعدت تهيج هاحيبهم في بوقك قالها هاتيهم احلى حورية هههههههه ورفع رجليها ونامت ع ظهرها خالص واعد يدخل في كسها ويدخل ويدخل وهي تصرخ ووقولو فضحتني بس صوتي صوتي طلع برا الجيران تسمع يابن اللبوة اة منك اة منك مش قادرة جيبهم خلااااص خلااااااااااااص وهو اعد يدخل في كسها قالها كسك حلوووووووو اوي يابت قالتلو بت طب نيك نيك البت يابن اللبوة نيك واعد يركب ويدخل خرج ويدخل لحد ماجبهم ع بطنها ونام في حضنها واااااااااااااااااااااة وااااااااااااااااااااااة قالتلو لو اعرف ان ابني هاينيكني ويبهدلني كدا كنت فطستو تحت طيزي وهو صغير قالها فطسيني يا احلا ام واحلى حورية قالتلوووو بحبك بحبك قالها بحبك عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن! تخبي وجهها وجهها جميل جدا صدرها عاري سكرانة. عض البزاز قاعدة على زبه نيك جوهرة بالملابس الداخلية جوهرة تتناك سكس مثير قبلات سكس بالطبع عندما تكون معك بنت بجمال وجه جوهرة ستقبلها كثيراً وتستمتع بطعم شفايفها وهي في الفيديو محترفة تقبيل وعض شفايف. مش احنا اصحاب وانا بحكيلك كل حاجة. لبس خرج ورجع جاب الحاجات اللى طلبتها وكانت نايمة من امبارح ومن الشغل وهو حس انها تعبانة واعدت تشخر ههههههه فضل وقف يتفرج عليها خرج والمغرب ع وشك وتليفونة رن ونزل وساب البيت وحطلها الطلبات ع الطرابيزة اعد مع صحابة ع القهوة ومش زي كل مرة وكان ماتش الريال و سارقسطة ولا كلمة ولا نفس مع صحابة بس حاسس بدوشة في ودنة وضحكتها في ودنة رنت علية ورد عليها قالها برا مع صحابي قالتلو طب ما تتاخرش. حبيبي مالك نمت كتير قالها سهرت امبارح مع حد بحبة ههه مممم سهرت مع مين سهرت معاها مين هي واحدة حورية من الجنة لافي واحدة فب شكلها ولا حتي في جسمها هههههههههههههه والحورية دي اسمها ايى قالها اسمها قريب اوي من اسمك ممممم شكل هاتتعب الحورية دي ههههههههه المهم ماما هاتيجي امتي قالتلو كمان ساعة حبيب ماما. ومفيش الا وهي سخنت وهاجت واعدت تبوس فية واعد يبوس وايدة من تحت اعد يمسك فية واعدت تشد في شعرة وهو يشد في شعرة من تحت وفضلوا على كدا لحد ماجبتهم على ايدة. قولى مالك علشان خاطرى انا:يابنتى متشغليش بالك هبة:شفت ؟! قالتلو انت ابن كلب حيوان واعدت تبوس في شعرة قالها قومي خدي دش وقامت وطيزها ورااها تترمي شمال ويمين ويمين وشمال والقميص مشلوح لحد فوق ومبين طيزها وبعبصها هي نازلة ادامة ع السرير وقام ياخد دش معاها قالتلو رايح فين قالها هاستحمى معاكي دخل مع امة الحمام وكانت ادامة مفيش 10 دقائق فتح وكان عريان ودخل وقف وراها واعد يبعبص في طيزها وكانت بتقولو الحمام فية شياطين خلينا ع السرسر احسن استني بس يا. ازاى وافرضى بابا او ماما شافوكى هنا هبة:ياعم فوق بقا…بابا وماما مشيو ع الشغل وانا حلمت بكابويس وخايفة انام لوحدى. فضلت اتفرج عليها وادعك فى زبى لغاية ماجبتهم اكتر من خمس مرات…هى خلصت حمامها وانا طرت على اوضتى مش قادر امسك نفسى وقررت انى لازم انيكها مهما حصل…وشوية ولاقيتها بتنادى عليا وجيالى الاوضة علشان نقعد مع بعض. انا بقا غيرك بحب كل البنات علشان بس انتى واحدة منهم هبة:خلاص قوم بقا روح للى انت بتحبها وسيبنى انام انا:انتى عبيطة يابنتى. الساعة قربت على 2 بعد نص الليل يعني الفجر قرب وهي وراها شغل بكرة وهو الكلية بس فكر انة يضرب بكرة اجازة وينام طول الليل دخل ينام معها بس بأدب المرة دي لاقها اعدة وبتحط كريم في رجلها وكان شعرها متسرح والخوف في عنيها منة لحسن ينيكها تاني اعد جنبها بعد ما خلصت الكريم وقالتلو. استنيت شوية كان الوقت اتاخر ووالدى ووالدتى نامو ورحتلها الاوضة وخبطت على الباب بالراحة علشان بابا وماما ميصحوش هبة:نعم انا:انتى لسة صاحية هبة:عايز ايه انا:يابنتى بطلى لعب العيال ده وافتحى هبة مش فاتحة وروح للهانم بتاعتك خليها تسليك انا عندى مدرسة الصبح انا:يابت مدرسة ايه احنا فى اجازة هتستهبلى؟! لقيتها لابسة الاسترتش الاسود اللى بيخلينى اتنح وعليه بادى ابيض ضيق راسم بزازها راسمة العن من شكلهم وهما عريانين. اول مرة امسك بزاز بالحلاوة دى…حاجة كدا لا هى طرية اوى ولا جامدة اوى. سرحان ومش مركز معايا انا:لا يا حبيبتى بيتهيالك انا معاكى وسامعك هبة:يا حسام متخبيش عليا. بنت مستعبده ضرب ونيك قوي ولذه النيك الاستعبادي نيك جماعى شباب وبنات هيجانين فشخ في المطبخ سحاق وشاب سحاقي خول وعلق وابن متناكة شرموطة بيبعبص لبنت في طسها وطيزها ويخلعها اللباس ويتف في كسها الجميل ويبعبصه جامد ومتعه النيك والجنس القوي في الكس الناس بنات سحاقيات جميلات في روسيا بيشربو ويتسطلو بنت مستعبده ضرب ونيك قوي ولذه النيك الاستعبادي. رد عليها انتي مش نايمة انتي صاحيا ردد علية : قالتلو انا زهلت من جرأتك رد عليها : قالها لأ انتي حبيتي اني اعمل رد فعل غير اللى قبلة اللى فاجأك اني نفذت رددت علية : عملت كدا لية رد عليها حبيتك ردت علية والناس رد عليها قالها : واية دخل الناس ردت علية انا مامتك انا ماينفعش ولا يحقلك سكتو الإتنين وشوية لقاها بتعيط وصوت علي في العيااط قام قرب منها وقامت ضرباة بالقلم انت ابن كلب وسخ شرموط ملعون ابو اليوم اللي خلفتك فية ياريتني كنت اعدت عليك وفطستك خخخ اتفو عليك وعلى تربيتك. انا حاسة ان قلبى بيدق جامد مش عارفة فى ايه هى دايما بتحب تأفور وترسم دور التعبانة علشان ازودلها جرعة الحنان انا : من ايه يا قلبى احنا قاعدين مش بنعمل حاجة. والسؤال نزل كالصاعقة لسانة اتلجلج ولا عرف ينطق ولا عرف يكلم وشوية قالتلو مش كدا عيب وبدأت تتكلم عن القيم صاحبت المبادي اللي كانت سايبا طيزها لية ومعرفش يزعلها ويوقولها وانتي عملا نفسك نايمة لية ولو نايمة كل دا نوم وانا زبي كلة في طيزك. ادخل بقا شوية انا قلت كدا خلاص. فضلنا ع الوضع ده شوية وانا عمال ابوس فى رقبتها واتنفس فى ودانها لغاية ما ولعتها ع الاخر. يعنى فى حاجة فعلا وانت مش عايز تقولى. وكان الرد مقنع لدرجة انها ميلت ع راسة وخدتها في صدرها وقالتو حبيبي لو عاوز تنام تعالى نام جوا وباست خدودة ودخلت تنام وهو اعد يفكر وبعد اللي هايحصل جوا وعقلو يجيب ويودي مش دا اللى انت عاوزة يالا خش. مكان وصدرك مع حجمه عاملين منطقة مثالية مشوفتهاش عند بنت غيرك. هبة:انا مألفتش حاجة انت اللى مش طبيعى وانا خمنت وانت قعدت تضحك يعنى تخمينى صح…وبعدين مش عايز تحكيلى مع انى زى العبيطة بحكيلك اى حاجة تحصل معايا انا قلت اشوف ميتها ايه فى موضوع العلاقات بين الولاد والبنات انا:بس انتى يا بيبى عمرك ماحكيتيلى حاجة عن ولد عجبك او انتى عجبتيه هبة:علشان مفيش حد. خرجت ونشفت ايديها ودخلت المطبخ ودخل المطبخ ورااااها وفضل واقف ورا طيزها قالها تعبان منك قالتلو انا اللى تعباك والا هو اللى تعبك هههه قالها يعني هو كمان مش تعبك ولا انا بس خرجو واعدو يتغدو وباصص في الكل وهي عنيها بتبص علية بتقولول كل كمل طبقك كلة وبعد كدا روح لخالتك هات منها طلبات. لغاية ما وصلت لعمر 19 سنة وهى كان عندها فى الوقت ده 13 سنة وكانت علامات البلوغ ظهرت عليها وكانت بزازها شبه التفاحة الصغيرة وطيزها اتدورت وبقت حاجة تهبل اى زب…فى اليوم ده كنا قاعدين فى اوضتها بنتكلم مع بعض فى حاجات عادية وفاجأة لقيتها بتقولى هبة : حسام. روحت قالبها على ضهرها وواخد شفايفها بشفايفى فى اجمل وارق بوسة لمدة خمس دقايق تقريبا امص فى شفايفها بالراحة واعضهم على خفيف وادخل لسانى جوا بوقها واطلع لسانها امصه كل ده وانا ايدى الاتنين واحدة على بزازها تعصر فيهم على خفيف والتانية بمشى بيها على كسها من فوق الكلوت واقرصها فى فخادها بالراحة وبعدين نزلت على صدرها بعد ما قلعتها القميص وقعدت ارضع واعض فيهم زى المجنون وهى تمسكنى من شعرنى وتضمنى على صدرها وجسمها كله بينفض وبعيدن فضلت انزل بلسانى لغاية ما وصلت لسرعذابى وبطل احلامى. يابت ده انتى حلم لاى شاب هبة:متأفورش ياعم مش للدرجادى يعنى انا فهمت انها عايزة تسمع اكتر روحت واخدها من ايديها ووقفتها قدام المرايا ووقفت وراها وحطيت ايدى على شعرها وبدات انزل بيها واحدة واحدة مع كلامى انا:طب بذمتك الشعر الناعم ده موجود عند كام بنت…والعينين الواسعين اللى كحلهم طبيعى ورموشهم بالسحر ده…ولا شفايفك المنفوخين من غير عمليات ولا بوتكس طبعا انا بتكلم بهمس فى ودانها وانا واقف وراها وهى بتبص فى المرايا تتفرج على نفسها كأنها اول مرة تشوف نفسها. يعنى انتى عايزة تقنعينى ان مفيش ولد معجبة بيه او نفسك تتعرفى عليه هبة:لا مفيش وبعدين انا اصلا بكرهكم كلكم انا بضحك:ماشى ياستى. يعنى لو بس قربت عليها شوية هيدخل من طيزها يطلع من كسها. عموما ياعم براحتك انا هسيبك تفكر فى الهانم اللى واخدة تفكيرك وشاغلاك عنى وعملت نفسها مقموصة وقامت تجرى على اوضتها وانا قاعد فى مكانى بضحك وخايف اقوم تشوف زبرى وتفهم كل حاجة. طب قومى افتحى وانا هحكيلك كل حاجة فتحت الباب وياريتها مافتحت. كس جوهرة تصوير الكس بالكلوت كلوت اسمر شفاف نيك جوهرة في هذا المشهد تجلس على قضيب عشيقها وتتراقص بشكل مثير جداً وجسمها الناعم ووجهها المثير الفاتن يظهران بوضوح وهي بملابس داخلية مثيرة جداً. وجهها واضح احلى بوسة جنسية عريانة تماما عض شفايف قبلات سكس حلمة بزاز جوهرة ظهرت حلمات بزاز النجمة الجميلة عارية تماماً في المقطع ولفت نظر الكثير من مشاهدي الفيلم أنها تمتلك صدر صغير الى حد كبير بعكس ما يظهر في الرقص. وعقلو يقولو لا متخشش فكك منها وشوية مفيش دقيقة كان داخل وراها وهي صاحية قالها خش جوا قالتلو لية قالها خش جو انا انام من برا السرير قالتلو حاضر ياسيدي نام جنبها وسكت وسكتت وصوت اي حاجة لاتذكر بيسمع ونفسها عالي ونفسة مضطرب ودقات قلبهم بتسمع قالها بحبك قالتلو مش ابني لازم تحبني وعاوز يغير السيرة عشان يعرف يكمل معاها قالها لو كنت مش ابنك كنتي هاتحبيني قالتلو كنت هفكر وضحكت قالتلو مش هاتقدر ع مهري قالها مهرك زمان كان 50 قرش قالتلو فشر ابوك دفع فيا 3 جنية اعدو يضحكو قام بايس شفايفها واعد يمص فيهم وهي بتقولو من يرا الشفايف بشويش بس مش لما تخطبني الأول قالها من مين قالتلو من ابني قالها هو موافق وانتي قالتلو انا ماليش كلام بعد كلام حبيبي ابني واعد يبوس فيها وهي اعدت تمص في شفايفة وشعرة المجعد بدا يطير لوحدة ع كتفها واعدت تتعدل وتعدل قميصها من تحت وصدرها رافض يتلم وشعراها رافض يتلم وكان اليوم دا ويم ماينفعش فية حد يتلم اعدت تبوس فية وتحضن وتضم فية واعد يركب عليها ونركب علية وشوية سخنت وقالتلو ارحمني مش قادرة قالها ازاي قالتلو دخلو فيا دخلو دخلو بسرعة قالها لأ قالتلو يابن الوسخ دخلو قالها هش ما تشتميش جوزك اسكتي فاهمة وكانه بيقولها انا عاوزك خدامة لسيدك اسكتي فاهمة قالتلو فاهمة قالها يالبوة والشتيمة سخنتها قالها ياشرموطة وهاجت علية وهاج وفتح رجايها واعد ينيك فيها وصوتها عاااالي اة اااااااااااة ارحم امك قالهاااااااااا هش هش اخرسي قالتلو مش قادرة هاتهم هاتهم بسرعة جسمي عرق قالها اسكتي ياللبوة قالتلو انا لبووة قالهاااااااااااا اة قالتلو طب نيك نيك يابن البوة واعد يركب فيها لحد ماجبهم ورماهم ع بطنها واترمى ع بزازها وكان بحر وغرق فية قالها انا. انتى ألفتى حكاية وصدقتيها وزعلتى عليها كمان؟! طبعا اول ماشفت المنظر زبى هاج وكان هيقطع البنطلون عايز يطلعلها وانا فكرت ارج اوضتى تانى علشان الفضايح بس خلاص بقا مش هينفع ومن حسن الحظ انها لسة عاملة نفسها مقموصة فسابتنى ع الباب ودخلت قعدت على السرير. بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار. سكس جوهرة حلمة بزاز جوهرة جوهرة عريانة بزاز جوهرة قبلة و صدرها عاري جوهرة عارية عارية تماما وبالتحديد الصدر ترتدي فقط أندر أو كلوت أو بانتي اسود شفاف مثير في أحضان حبيبها يستمتع بأنوثتها وجمالها وواضح أنها محترفة في ممارسة الجنس. احنا لية عملنا كدا قالها كان لازم يحصل كدا كل يوم بنام جنبك وزبي في طيزك وانتي حاسة وعاملة نفسك نايمة واعدت تضحك وقالتلو انا كنت بجنن منك وانت ورايا وكنت عاوزة افضل ع كدا العمر كلة قالها ماكنش ينفع. قالتلو لية شايف امك بتاعة رجالة ياوسخ قالها لأ مش قصدي طالع بجنن زي جسمك بيجنن خدت ابنها في حضنها واعدت تقولو اوعي حد يعرف باللى حصل دا الناس برا ما بترحمش واحدة تعبانة ومابتسبش حد في حالو لا تحكي مع صحبك ولا مع حد ع النت خالص انت فاهم عندة كلاااااااااام كتير بس النوم كبس عليهم وراحو في النوم. وصحي لقى الشقة فاصية الساعة 12. انا كنت وصلت بايدى فوق بزازها ولسة هنزل عليهم بس هى فاقت من توهانها ومسكت ايدى وقالتلى:طب كفايا كدا اقنعتنى بصيت على وشها لقيت خدودها احمرت وابتسامة خفيفة على شفايفها شعللت نارى وفوجئت ان اثناء ماكنت تايه فى جمالها مخدتش بالى من زبى وهو محشور مابين فلقتين طيازها بس واضح ان هى خدت بالها من بدرى علشان كدا وقفتنى…انا حسيت باحراج كبير فبعدت عنها شوية وقلتلها المهم تصدقى ان مفيش حاجة شاغلانى عنك. طب ادخل شوية وخدنى جنبك انا:نعم ؟! القصة منقولة اختى دى اقرب حد ليا فى الدنيا…طول عمرنا اصحاب واسرارنا كلها مع بعض……والحقيقة انا طول عمرى شايل زبى على كتفى زى مابيقولو D: يعنى من وانا صغير كنت بحب دايما اتفرج على البزاز والطياز واحب احك زبى فى اى حاجة طرية ودافية…بس فى الاول عمرى ما فكرت اعمل مع اختى اى حاجة خصوصا انها كانت لسة صغيرة ومفيهاش حاجة تشدنى ليها جنسيا. وشعور بالهدوء قبل العاصفة قام قالها انا لو نمت جنبك تاني مش همسك نفسي وانتي كمان مش قادرة تمسكس نفسك لنتي سايباني افتح رجليكي واحطلك كريم وكل دا ونايمة ماما انتي تعبانة ودي يفهمها اللي يشوفك قالتلوا اسكت اوعي تقول كدا تاني نام برا بعد كدا ماتنامش معايا نام زي الكلب الكنبة اياك تدخل عليا جوا تاني اياك تدخل انت فاهم وخلص يوم على كدا واليوم اللى وراة عدا من غير كلااااااام معاها وكان البيت فضي منة ومنها لا كلام ولا سلام لو عاوزة حاجة تكتبلة في ورقة ولو عاوز حاجة يكتبلها في ورقة في يوم لقا ورقة مكتوب فيها لو عاوز تنام تعالى نام جتب مامتك تاني بس بأدب كتبلها في الورقة مش عاوزك ومش عاوز اكلم معاكي. طيز بيضة ومدورة ومشدودة وخرمها بنى فاتح بلون حلمات بزازها…. الأم و الإبن فضل يسأل نفسة اية النوم الغريب دا ولو هي حاسة لية ما تصحاش وترحمني من العذاب اللى جوايا دي حكاية عضو. طبعا هى ما ادتنيش فرصة اقرر لقيتها بترجع بضهرها عليا وتقولى خدنى فى حضنك زى ماكنت بتعمل واحنا صغيرين ورجعت بطيزها علي زبى قبل ما الحق اعمل حاجة فخبط فى خرم طيزها ووقف رجوعها. وهو نايم في الصالة قالتلو خش نام جوا الجو برد عليك برا قالها لا بجد مش محتاج انام جوا خلاص اعدت جنبو ومسحت ع شعرة وقالتلو انا خايفة عليك انا مش عاوزاك تندم ع حاجة مش بإيدك مش عاوزة انزل من نظرك قالها ولو حد خايف ع حد يضربة ويشتمة انتي خايفة مني ولا من الناس قالتلو الإتنين قالها انا سرك وعمري مفكر اجرح امي مهما كان والناس انا مليش حد غيرك والناس متعرفنيش. اللى كان مطمنى انها مزعلتش ولا قلبت وشها بالعكس اخدت بالى انها ابتسمت ابتسامة خفيفة بس كانت محرجة يعنى فى امل. صعب اشوف جسمك ومتحركش قالتلو مش عارفة انت طالع لمين قالها طالع ليكي هههههههههه. كس جوهرة وهي واضح عليها السكر وترتدي فقط بانتي اسمر شفاف حاول صديقها تصوير كسها عن قرب , لم يظهر بوضوح لكن المشهد سكسي جداً بالطبع. قصص سكس اخوات شاب مصري هايج زانق اختة الكبيرة البيضاء جميلة وجسمها فاجر بزازها كبيرة وتهي زبه خبره كمان تمصله زبه وتقولة هتنيك كس اختك الكبيرة ياض افتحني اااه ساخنة جديدة علي السرير ينام بجانب اختة ويمتعها نيك واحلي كلام اباهي ااه ايوا كده دخله جوه كسي انا هقفل عليه يا حبيبي نيكني اوي اااه وتصرخ من المتعة محارم مصري يعشق اختة الكبيرة الجميلة بزازها وشكلها جميل جدا تركب زب اخوه الصغير واحلي نيكة ودلع ساخن بعد ما يقذف في فمها. قالها حورية هههههههههههه قالتلو حورة فشر دانا امك هههههههههههههه قالتلو حبيبي متخلنيش ازعل منك انت كدا ها تتعب من نفسك قالها مين يقدر يتعبني وانتي موجودة يابكاش بطل ابوك مكنش كدا صايع زيك هههه ابوك كان. بنات هيجانه بيلعبو مع بعض وتقلب نيك أساليب النيك والتعزيب أوضه ضلمة ونور أحمر قوي وربط بالحبال والجنازير وضرب الكرباج والعصاية في الكس والطيز والضهر والبزاز بنت متناكه مش بتتكيف الا كده وشاب هيجانه مش بيقف زبره ولا بيعرف ينيك الا لما يعزب البنات وهيهجاهم علي الآخر أقوي نيك في الكس والطيز والبزاز ولحس ومص ونيك عنيف واستعباد جنسه متعه جنسية. ههههه اطلع برا خليني اغير هدومي وروح سخن الأكل وانا جيا وخرج دخل المطبخ طلع الحلة من التلاجة وحطها ع البوتجاز وطي عليها النار وخرج وخرجت هي تدخل الحمام قالتلو وطي ع الحلة لحد ما اطلع من الحمام قالها وطيت. بس كان احساس جامد فشخ ومكنتش عايز اللحظة دى تخلص فقلتلها: فين بس يابنتى مانتى كويسة اهو وطبعا علشان احس بقبلبها كويس حركت ايدى على صدرها شوية قال يعنى بجس نبضها بس بصراحة انا كنت طاير فى السما. انتى اغلى حاجة عندى فى الدنيا وسبتها ومشيت على اوضتى رجعت اوضتى وانا عارف ان اللى حصل ده هيسيب اثر كبير على علاقتنا بس مش عارف فى اتجاه. طبعا مقدرتش اشوف تفاصيله كويس بسبب المسافة بس مجرد رسمته مع الشعرة الخفيفة اللى فوقيه خليت جسمى كله يتنفض وزبى يصرخ عايز يطير عليه ويهرسه نيك…واثناء استحمامها الليفة وقعت من ايديها ولفت ووطت علشان تجيبها وشفت احلى طيز شفتها فى حياتى كلها حرفيا. هاتعوز حاجة لما اجي لا بس بسرعة هههههه ممممم شكلك هاتتعب الحورية ههههههههه يالا مع السلامة حبيبي وفضل في الشقة لوحدو ومخة شااارد لاهو عارف اية اللى حصل ولا اية اللي بيحصل اعد يفطر وبعد كدا شغل قناة ناشينوال جيوغرافيك ونعس ادام التلفزيون صحي ع جرس الباب قام فتح قالتو لسا نايم ولافطرت ولا استحميت ولا رحت الجامعة دا اللى محبوش انا متخلنيش اكرة اليوم بتاع امبارح ماينفعش انت فاهم قالها حاضر حطت الحاجات ع الطرابيزة ودخلت الغرفة تغير هدومها ودخل وراها قالتلو انا مبحبش كدا انت زعلتني انا قلت هجي الاقيك صاحي اجي الاقيك نايم وهي بتخلع العباية والقميص اترفع معاها قرب منها وحضنها وقالتو اوعى كدا بلا كلااااام فااارغ اعد يبوسها وقالها خلاص مش هاتكرر تاني كمان انا في شهر عسل هههههههههه قالتلو في شهر محن شهر عسل ال. ؟ امة ست عمرها 45 سنة شخصيتها عنيفة جدا جوزها مات من 7 سنوات وعايشة هي وابنها هي بتعمل ممرضة في مستشفى وهو طالب في السنة الأخيرة في الجامعة. دايما بينام معاها ع سرير واحد وكل يوم بيشوفها عروسة ادامة لبسها مثير في البيت انما برا هي ست محترمة جدا في لبسها حجاب وعارفة الأصوول دا عل حد وصفة ليها انما داخل المحيط الأسري بس تقفل باب الشقة مش الغرفة بتاعتها كانها مفيش حد معاها ماشية بقميص النوم وساعات تغير ملابسها اادامة وهي بتغسل بقي عارف كل حاجة فيها لون كلوتها اللى دايما باين من اعدتها في البيت او ادام التلفزيون جسمها بيبان كلة كل يوم يجي ينام متأخر كعادتة بعد الفيلم او بعد المذاكرة يطلع ع السرير لازم يحك فيها عشان يروح لأخر السرير ودي حاجة عادية انة يلمس بزازها ويطول الوقفة شوية وتبقى هي صحيا او نايمة اللي مش عادي ان زبة كل يوم في نص طيزها من ورا واقف عليها ويبقى هايجنن اية نوع انوم اللى هي نيمااااااة دي سعات بتشلح لية طيزها من ورا وهو نايم معاها تمر الأيام على المنوال دا ولما يحس انة هايجبهم يطلع جري ع الحمام يجيبهم ويرجع ينام وكل يوم يصحي ع نفس الصوت اووووووووم وراك كلية وكأن امبارح محستش ان بنها بينيك فيها ولا على بالها المهم فضل شهور يتفرج عليها وينيكها ع الخفيف بالليل شعور غريب جواه وشعور بااااااارد جواها بيسأل نفسة هي لو عاوزة لية ما بتكلمش ولو مش عاوزة ازاى عارفة معاد الهيجان بتاعة وترفع القميص من على طيزها وهي نايمة قررر بعد كلامة مع ناس ع الشات انة يقطع الشك باليقين و ينيكها وياخد العلقة التمام وبعد كدااااا سهلة اليوم اللى هو قرر ينيكها فية قررت كمان انها تكون عروسة لية وكانها حست ان الليلة ليلة دخلتها نامت كالعادة بدرى ومستنياة يجي وهو كالعادة عدى من فوقها وهي نايمة ونزل بجسمة كلة على جسمها وسكن زية في كسها من برا وكانها حست بحاجة جرت الدم فيها او سخنت ونام وراها ومن غير مقدمات رفع قميصها كلة لحد ما بان لباسها اللى ما يناسبش سنها واعد يبعبص فيها ويمشي بأيدة ع رجلها وحس انها صاحية ومتجاوبة معاة اعد يفتح رجليها سنة سنة لحد ما فشخت نفسها واعد يركب فيها من برا ودهن زبة بالكريم وراح ماسح ع خريم طيزها ودخل زبة كلة في طيزها واعد ينيك فيها وهي متجاوبة وعاملة نايمة قال ياخساة النيكة دي كانت عاوزة واحدة صاحية وهي سامعة قال لو كنتي في وعيك كنت بقيت اسعد واحد بجسمك وسابها وقام خد دش واعد يتفرج ع التلفزيون وشوية وسمع خطوات رجليها في الشقة ودخلت الحمام وبعد كدا خرجت واعدت معاة ادام التلفزيون وعنيها مش سيباة ولا هو سايب عنيها وشوية بتقولو تشرب شاي معايا قالها اة وقامت وطيزها حشرة اللباس وكان زبة هو اللى محشور بطيزها قامت ندت علية في المطبخ يا.。 。 。 。 。

次の

سكس جميل ومتعه جنسية ناعمة لحس ومص ونيك

نيك وعض

。 。 。 。 。 。 。

次の

أفلام جنسية / نيك عنيف صراخ بكاء / للأشهر / events.annarborchronicle.com

نيك وعض

。 。 。 。 。 。

次の

‫مقاطع ساخنه بوس ولحس شفايف وكلام يهيج بجد‬‎

نيك وعض

。 。 。 。 。 。

次の

أفلام جنسية / نيك عنيف صراخ بكاء / للأشهر / events.annarborchronicle.com

نيك وعض

。 。 。 。 。 。

次の

صفع مؤخرة والدة أفضل أصدقائي

نيك وعض

。 。 。 。 。

次の

قصص سكس اخوات شاب مصري ينيك اختة الكبيرة في كسها

نيك وعض

。 。 。 。 。 。 。

次の